dimarts, 15 d’abril del 2014

FI DE LA PRIMERA FASE!

Amb la cinquena sessió presentada, acabo la primera fase del meu pla personal de treball per aquest segon pràcticum!
De moment, estic molt satisfeta de la feina feta , els companys i companyes de l'escola, tot i que a la vegada són company de feina, m'estan ajudant molt en aquest procés ( tot i tenir molta molt feina) i s'estan prenent de manera molt seriosa el meu periode de pràctiques ! Això si... no poden evitar riure una mica de mi quan arriben al matí i ja estic de cara a l'ordinador, quan al migdia prenc el cafè sola a la sala de mestres i a les cinc no els acompanyo cap a la sortida de l'escola! 

No obstant, veuen com una bona oportunitat que jo estigui fent les pràctiques al centre, i que aprofiti les 75 hores que disposo per a elaborar un material que fa molt de temps que volem fer i que no trobem el moment per a fer-ho! 

Anem a veure com es desenvolupa la segona fase, que pronostico que no durarà 15 hores, perquè està tot bastant lligat! Som-hi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada