dimarts, 3 de juny del 2014

FASE 4: AVALUACIÓ I CONTINUÏTAT DEL PROCÉS

Un cop elaborat tot el material, entrem a l'última de les fases d'aquest periode de pràctiques, el de l'avaluació i la valoració de la continuïtat del procés que hem iniciat al llarg d'aquest trimestre. Aquesta fase que va durar dos dies i mig, els últims del periode de pràctiques, van servir per mostrar al claustre d'educació infantil el material realitzat i explicar el seu funcionament. En un principi, estava previst que aquest material es pogués posar en pràctica durant unes quantes sessions per a valorar el seu funcionament, però les hores del pràcticum han passat massa ràpid i no hem tingut temps d'implantar-ho a l'aula. Tot i així, la finalitat del material està assegurada, ja que el claustre de professors de l'escola té previst l'us de les caixes elaborades de cara el curs vinent en hores de desdoblament. L'últim dia de pràctiques em vaig reunir amb la psicologa del centre, que em va fer una valoració global del periode de pràctiques tot basant-se amb el qüestionari enviat pel tutor d'aquestes. La valoració per part de l'escola és molt positiva, la meva també. Ha estat un plaer dur a terme les pràctiques a la meva escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada